Subject: Akukonterineritele esitatud nõuded
From: "Valdo Viksi" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 14:19:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kuna tegelen akukonteinerite paigaldamisega ja ei leia kindlat infot siis
küsin siit. Millised on nõuded Eesti akukonteineri paigaldusel? Milline
peab olema vahemaa kõrvalasuvate hoonetega. Näiteks kui on tegemist
tootmishoonega siis milline on minimaalne vahemaa ehitise ja akukonteineri
vahel.

Lisasin manusesse ka meie kasutatava akukonteineri juhendi. Juhendis on
välja toodud, et seadmel on endal tulekustutussüsteem ja tulekahju korral
suletake avad automaatselt.

Kuna selliseid akukonteinereid tuleb Eestisse hoogsalt juurde on oluline
teada paigaldusnõudeid vältimaks hilisemaid probleeme kasutuslubadega.

Lugupidamisega

Valdo Viksi
Projektijuht

 <https://www.energia.ee/>
+372 5691 3410 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn | www.enefit.ee <https://www.enefit.ee/>

Facebook <https://www.facebook.com/EnefitEesti>  | LinkedIn
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>  | LinkedIn
<https://www.instagram.com/EnefitEesti>